بدرقه فرزندان بهزیستی به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات

به گزارش روابط عمومی، آیین بدرقه زائران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و جمعی از کارشناسان مربوطه در محل نماز خانه اداره کل برگزار شد.

 در این آیین حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به اهمیت زیارت حضرت سید الشهداء الحسین و یاران با وفای آن حضرت بویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی گفت: توفیق زیارت حضرت امام حسین علیه السلام تنها به افرادی داده می شود که با اخلاص و نیت پاک در مسیر گره گشایی از مردم گام بر می دارند خوشبختانه تمامی همراهان و مجاهدان تلاش و از خود گذشتگی در مجموعه بهزیستی مشهود و ملموس می باشد.

 مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: در ایات و احادیث همواره بر زیارت امام حسین (ع) در ایام اربعین و و گره گشایی از مشکلات مردم تاکید و سفارش شده است لذا بدرقه فرزندان امداد بگیر بهزیستی هم که امروز عازم نینوا و سرزمین دشت بلا هستند شامل گره گشایی از نیات و برآورده نمودن آمال وآرزوهای آنان هست.

گفتنی است در این آیین شش نفر از فرزندان امداد بگیر تحت پوشش با بدرقه مدیرکل، معاون امور اجتماعی و کارشناسان حاضر در آیین به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات اعزام شدند.  

کد خبر 115023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد