حسن جعفری گلبالیست نابینای اردبیلی راهی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شد تا به کاروان تیم ملی در این دوره از مسابقات بپیوندد

به گزارش روابط عمومی، در حاشیه این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص آیین بدرقه ورزشکاران تحت پوشش به بازیهای پارالمپیک فرانسه گفت: گلبالیست اردبیلی با بدرقه مسئولان استانی پاریس شدند تا بار دیگر با همت و تلاش خود برای دیار اردبیل افتخارآفرینی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت: حسن جعفری عضو شاخص تیم ملی گلبال ایران که سابقه حضور در پارالمپیک لندن را هم دارد در مسابقه فینال مسابقات آسیا اقیانوسیه – هانگژو مقابل کره به تنهایی ۵ گل از ۹ گل ایران را به ثمر رساند.

وی با اشاره به اینکه جعفری نقش بسزایی در قهرمانی تیم ایران و صعود این تیم به پارالمپیک پاریس داشت، تصریح کرد: قطعاً حسن جعفری با تجربه خود می‌تواند در پاریس به تیم ملی گلبال ایران کمک شایانی کند.

رضایی با آرزوی پیروزی برای کاروان المپیک ۲۰۲۴ ایران در پارس بیان کرد: اردوی تیم ملی نابینایان وکم بینایان برای حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار شد که سه ورزشکار گلبالیست استان اردبیل در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس دو بازیکن اردبیلی حسن جعفری و محمد پرنیا حضور دارند که حسن جعفری مسئولیت کاپیتانی تیم را بر عهده دارد.

کد خبر 115012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد