خبرنگاران در امید آفرینی جامعه نقش بسزایی دارند

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر نشریه و پایگاه خبری صبح آمل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر با ربابه محمدزاده خبرنگار توانمند دارای معلولیت آن مجموعه دیدار و از اطلاع رسانی و آگاهسازی این رسانه نسبت به نیازهای جامعه هدف و خدمات شاخص بهزیستی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی و نقش رسانه‌ها در اطلاع‌ رسانی به موقع، آگاهسازی افکار عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: رویکرد اصلی همکاری با رسانه بر پایه پرداختن به موضوعات روز در عین جلوگیری از تشویش اذهان عمومی با هدف ارتقا سطح سواد رسانه ای مردم در حوزه سلامت اجتماعی است.

وی ضمن ابراز خرسندی از ارتباط موثر بهزیستی با رسانه های استان افزود: خوشبختانه رسانه های استان در کنار بهزیستی در حوزه پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی تلاش فراوانی داشته و بهزیستی برای شناساندن وظایف و خدمات خود به آحاد مردم، نیازمند حفظ و تقویت این تعامل دوسویه است.

بریمانی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی شایسته و به هنگام؛ جلب مشارکت بیشتر و حضور ارزشمند مردم و شرکای اجتماعی بهزیستی را بدنبال خواهد داشت و این امر در به زیستن گروه هدف موثر است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان با تعامل مناسبی که با بهزیستی برقرار کرده اند علاوه بر اطلاع رسانی در حوزه بهزیستی، سهم خود را در حمایت از محرومین جامعه به خوبی ایفا می‌نمایند، تصریح کرد: به زیستن زمانی در جامعه عینیت پیدا می‌کند که رسانه ها در کنار مردم و همراه با دستگاه های حمایتی و خدمات رسان، نقش مطالبه گری خود را ایفا نمایند. 

این مسوول نقش خبرنگاران در امید آفرینی جامعه را مهم دانست و اضافه کرد: خبرنگاران در امید آفرینی و اصلاح امور جامعه و حرکت به سمت توسعه نقش بسزایی دارند و با نگاه دلسوزانه می توانند زمینه حل مشکلات را فراهم نمایند.

مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان ضمن تاکید بر مسوولیت خطیر آگاه سازی و اطلاع رسانی برای مجموعه خبری صبح آمل در ادامه مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 114685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد