خبر تجمیعی| سفر یک روزه معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان مازندران

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور جهت حضور در برنامه نشست صمیمی در محلات هدف و دیدار با مددجویان بهزیستی استان به مازندران سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ رییس سازمان بهزیستی کشور در این سفر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در استانداری مازندران با همراهی فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان با یوسف نوری استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه طی نشستی با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از مدیران استان، پیرامون پیگیری مسایل جامعه هدف و تداوم فعالیت ها  گفتگو کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در این سفر با حضور در میز ازتباطات مردمی شهرستان قائم شهر در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و با هدف تکریم و پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی با مددجویان دیدار و گفتگو و درخواست ها و مطالبات مددجویان و مراجعین در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار داد و همزمان بصورت وبیناری با تعدادی از مددجویان ۱۳ شهرستان استان گفتگو و به درخواست ها و مطالبات آنها پاسخ داد.

قادری در ادامه سفر به دیار علویان با حضور در میز ارتباطات مردمی شهرستان گلوگاه طی نشست صمیمی با گروه هدف، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مطرح شده جامعه هدف بهزیستی و مراجعین بود و دستورات لازم برای رفع چالش ها و مشکلات آنان را صادر کرد.

ادای احترام معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به مقام شهید گمنام

دیدار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با استاندار مازندران 

رییس سازمان بهزیستی کشور با مدیران استان مازندران دیدار و گفتگو کرد

نشست صمیمی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف در شهرستان قائم شهر

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

موضوع ظرفیت سازی اجتماعی همسوی استراتژیک دستگاه‌ها، نهادها و مردم است

نشست صمیمی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف در شهرستان گلوگاه برگزار شد

گزارش تصویری | نشست صمیمی با مددجویان بهزیستی در ۲۲ شهرستان مازندران برگزار شد

کد خبر 114304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد