تقدیر از عملکرد بهزیستی هرمزگان در حوزه جوانی جمعیت

در جریان برگزاری آیین اختتامیه دومین رویداد استانی جایزه ملی جوانی جمعیت در بندرعباس ، از مشارکت بهزیستی هرمزگان در ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از بنیان خانواده تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین اختتامیه دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان، ظهر امروز سه‌شنبه ۹ مردادماه، با حضور احسان کامرانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، شرکت‌کنندگان، فعالان، داوران، اساتید، مدیران و مسئولان استانی در سالن تأمین اجتماعی بندرعباس برگزار شد.

در این آیین که فراخوان آن در اردیبهشت ماه اطلاع رسانی شده بود از فعالان حوزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده باشکوه، رسانه ، دستگاه‌های اجرایی،  شرکت‌ها و موسسات خصوصی،  سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران و نخبگان قدردانی شد.

گفتنی است در محور دستگاههای اجرایی از عملکرد بهزیستی هرمزگان در ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از بنیان خانواده با اهدای لوح ، تجلیل و این لوح به سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان تقدیم گردید.

احسان کامرانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در آیین اختتامیه دومین رویداد استانی جایزه ملی جوانی جمعیت، اظهار داشت: نداشتن جمعیت جوان باعث عقب‌ماندگی کشورها است و کشورهایی که در حوزه توسعه حرفی برای گفتن دارند پیشرفت‌شان را مرهون جمعیت جوان خود هستند.

وی با تأکید بر حرکت همسو و مداوم در زمینه جوانی جمعیت، افزود: تمامی سازمان‌ها باید همگام اقدام کنند تا بتوان در بحث جوانی جمعیت مسائل مهمی چون تأمین زیرساخت‌ها را بطور کامل برطرف کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: تاکنون اقدامات مؤثری در حوزه زیرساخت‌ها انجام شده ولیکن کافی نیست در بحث مسکن، اشتغال و کاهش هزینه‌های نیازمند ضرب‌العجل هستیم.

معاون استاندار هرمزگان ضرورت حرکت براساس برنامه مدون را دوچندان دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌ها در حوزه جوانی جمعیت اقدامات سازنده‌ای انجام داده‌اند، اما باید با برنامه مدون خود را برای انجام کارهای بزرگ آماده کنیم.

کامرانی ضمن اشاره به چشم‌انداز توسعه استان هرمزگان و شهر بندرعباس در سال‌های آتی نیز گفت: یکی از نیازهای مهم در این مسیر جذب و آموزش نیروی انسانی نیست، چرا که زیربنای توسعه با نیروی انسانی متخصص و دانشمند جوان شکل خواهند گرفت.

کد خبر 114181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد