دیدار معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با مدیرکل بهزیستی هرمزگان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در دیدار با مدیرکل بهزیستی ، ضمن تبریک هفته بهزیستی برای گسترش همکاری با این اداره کل در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سرهنگ موسی عرب معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با حضور در اداره کل بهزیستی استان با سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ موسی عرب در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی به همه تلاشگران عرصه خدمت به محرومین و افراد دارای معلولیت  از اقدامات بهزیستی در عرصه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی قدردانی کرد و در زمینه تعامل همه جانبه و گسترش همکاری ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از همراهی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف و همکاری های مستمر با بهزیستی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی ، این تعامل را صمیمانه و امید آفرین خواند و ابراز امیدواری کرد : در سایه این همدلی و همراهی شاهد تحقق بیش از پیش اهداف سازمانی و ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف بهزیستی و عموم مردم باشیم.

کد خبر 114206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد