شهرری | سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه

به مناسبت هفته بهزیستی معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری به عنوان سخنران پیش از خطبه نمازجمعه قیامدشت و بخش خاوران به تشریح فعالیتهای و برنامه های بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فاطمه غفارنژاد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قیامدشت با اشاره به هفته بهزیستی و شعار" نهضت حسینی، خدمت مردمی" گفت در حال حاضر در شهرستان ری بیش از ۱۵هزار توانخواه و جامعه هدف بهزیستی از قبیل معلولین ذهنی، جسمی، شنوایی، بینایی وجود دارد و ما با افتخار در خدمت این عزیزان هستیم و به ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از این عزیزان مستمری از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود. و مابقی از سایر خدمات بهزیستی بهره می برند.

معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری افزود: برای ارائه خدمات با کیفیت، سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی  مراکز مثبت زندگی نموده است که در واقع این مراکز به عنوان بهزیستی های کوچک کلیه خدمات را در نزدیک ترین محل به زندگی افراد ارائه می دهند.

غفتارنژاد با اشاره به توانمندی های ویژه جامعه هدف خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد تحت حمایت دارای تحصیلات بالا هستند که بهزیستی برای ادامه تحصیل این گروه، هزینه ها و شهریه دانشگاه آنها را پرداخت می نماید و در سال جاری نیزبه افراد تحت حمایت شهریه دانشگاه پرداخت شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان، مدیران و کارشناسان مراکز، موسسات دولتی و غیردولتی، شرکای اجتماعی و مسئولین دستگاههای اجرایی که همواره  در کنارسازمان بهزیستی بوده اند، اظهار داشت: این اداره کل در اجرای سیاست ها و برنامه های خود نیاز به توجه ویژه در بحث مناسب سازی و اشتغال جامعه هدف دارد.

برپایی میزخدمت  ودیدار مردمی از دیگربرنامه های بهزیستی در نماز جمعه قیامدشت و بخش خاوران بود

کد خبر 114093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد