شهرتهران | پاسداشت مقام ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس مدیر بهزیستی شهر تهران از ایثارگران اداره تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به  مناسبت هفته دفاع مقدس ایثارگران بهزیستی شهر تهران توسط مدیر این اداره مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمود برزگر در این نشست که با حضور معاونین و مسئولین اداره برگزار شد گفت: ایثار و جانفشانی ایثارگران این عزیران در هشت سال دفاع مقدس در ذهن همه ما باقی است و ما لحظات سخت سال های جنگ را نمی توانیم فراموش کنیم مطمئنا آن سالها برای کسانی که از نزدیک آن را لمس کردند قابل جبران نیست.

گفتنی است، در این مراسم ایثارگران خاطراتی از زمان حضور خود در جبهه مطرح کردند و در پایان با اهدا لوح تقدیر و گل از آنها تقدیر شد.

در بخشی از تقدیرنامه مدیر بهزیستی این گونه آمده است: هفته دفاع مقدس، نشان ایثار و استقامت مردان و زنانی است که در لبیک به امام و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جان فشانی نموده و حماسه های ماندگاری را آفریدند. بنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رزمندگان و ایثارگران عزیز از خداوند متعال، سربلندی ایران اسلامی را مسئلت می نمایم و هفته دفاع مقدس را بر همگان تبریک عرض می کنم.

 اینجانب، ضمن گرامی داشت  این هفته، از خداوند متعال، سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همه ملت فهیم و دلاور و تمام کسانی که در راه آبادانی، سرافرازی و توسعه ایران گام برمی دارند، مسئلت می نمایم.

کد خبر 117952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد