کرج | ملاقات مدیر بهزیستی شهرستان کرج با جامعه هدف

روز سه‌شنبه ۲ مردادماه "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج میزبان جمعی از مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت طبق روال هر سه شنبه در محل دفتر کار خود بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛با توجّه به برقراری نیاز ارتباطی پویا و دو سویه بین جامعه هدف و مسئولین،سه شنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست مردم بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیر شهرستان میپردازند .

"فرهاد پادری ثانی" ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی اظهارداشت:در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق کم برخوردار شهرستان کرج و برپایی میز خدمت در مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان کرج،در محل دفتر خود نیز پذیرای مردم هستیم.

وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار داشت: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج با بیان اینکه تمامی مسئولین حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل مردم جهت دیدار با مدیر بهزیستی جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون،رسیدگی به مطالبات و مشکلات مددجویان با هم اندیشی رؤسای امور ستادی و شهرستانی در زمان کوتاهتری انجام می شود .

کد خبر 113143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد