مانور بزرگ اورژانس اجتماعی در سطح کلانشهر کرج برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی با حضور کارشناسان و متخصصان در پایگاههای مختلف در سطح شهر کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان در خصوص برگزاری این مانور گفت : این مانور به مناسبت  گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی و برای آگاه سازی اذهان عمومی از خدمات اورژانس اجتماعی و شناساندن بهتر خط ۱۲۳ و خدمات اورژانس اجتماعی به مردم برگزار شده است.

وی افزود:اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای متخصص،خدمات متنوعی برای افراد جامعه که با بحرانهای فردی و اجتماعی روبرو می شوند ارائه می دهد.  

محمدی فلاح با اشاره به ویژگیهای اورژانس اجتماعی مانند در دسترس بودن و تخصصی بودن گفت:بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری،همسرآزاری، کودکان کار، دختران و بانوان بدسرپرست و یا آسیب دیده،افراد دارای معلولیت که با مشکلات اجتماعی روبرو می شوند را شامل می شود که بصورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می پذیرد.

فعالیت‌های سازمان بهزیستی بویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند بوسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاههای اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 112501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد