پرسنل و مددجویان بهزیستی البرز با آرمانهای شهداء انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، "وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی البرز به اتفاق تنی چند از مسئولین، همکاران و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مراسم معنوی عطر افشانی، گلباران و غبار روبی مزار پاک و مطهّر شهداء گرانقدر حضور بهم رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ کارکنان بهزیستی استان البرز نخستین روز از هفته بهزیستی را طی مراسمی با یاد و نام شهداء آغاز کردند و ضمن بزرگداشت خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی شهداء  انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های این عزیزان گرانمایه و امام شهداء تجدید میثاق کردند.

دراین مراسم که حجة الاسلام والمسلمین محمد نجفی سخنرانی کرد،"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی اذعان داشت:هفته بهزیستی فرصت مناسبی است تا با آرمانهای انقلاب اسلامی ،امام خمینی (ره) و شهداء عزیز تجدید میثاق کنیم و اعلام کنیم که تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهزیستی به برکت خون های پاک شهدا است و ما باید پاسدار خون آنها بوده واز آرمانهای والای آنها صیانت کنیم.

از برنامه های معنوی اجرا شده در گلزار شهدای امامزاده حسن میتوان به اجرای سرود و پیرامید فرزندان مقیم مراکز بهزیستی ، قرائت قرآن، مداحی ، سخنرانی، تجلیل از خانواده شهدا شاغل در بهزیستی و ایثارگران و غبارروبی و گل افشانی مزار شهداء اشاره کرد.

کد خبر 112247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد