کرج | میز خدمت و ارتباط چهره به چهره مردم و مسئولین در حیدر آباد کرج برپا شد

روز سه شنبه دوّم مرداد ماه با حضور"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج پیش از نماز ظهر و عصر در راستای آگاهسازی در خصوص خدمات رسانی بهزیستی در حوزه های مختلف توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری ،مشارکت و... همچنین ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و آحاد مردم میز خدمت و ارتباط مردمی در مسجد امام حسین(ع) واقع در حیدرآباد شهرستان کرج برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج پیش از اقامه نماز ظهر ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی اظهارداشت:سازمان بهزیستی به همت شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش تأسیس شده است که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست،بانوان سرپرست خانواده،مسئولیت سلامت اجتماعی،امور سالمندان،افراد دارای معلولیت،کودکان کار و خیابان،بانوان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب،کاهش طلاق،مشاوره،اشتغال و مسکن،آموزش های پیش از ازدواج و … بخشی از آن می باشد.

"فرهاد پادری ثانی" با بیان اینکه گستره خدمات بهزیستی از پیش از تولد تا سالمندی بوده و یک سازمان شبانه روزی است که ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی به جامعه است ، به ارائه آمار و گزارش خدمات در خصوص خدمات حوزه های مشارکتهای مردمی، توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و اورژانس ۱۲۳ بهزیستی و سایر حوزه های این شهرستان پرداخت.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج از همراهی مرکز مثبت زندگی کد۲۶۵۶ ، مددجویان ، نمازگزاران حاضر، هیئت امناء مسجد، در استقرار میز خدمت در مسجد محله بمنظور کاهش مشکلات و اعتلاء زندگی مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 113142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد