مشگین شهر|  برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ولی نعمتان بهزیستی مشگین شهر در بقعه شیخ حیدر

به گزارش روابط عمومی، در سومین روز از هفته بهزیستی با شعار، «نهضت حسینی، خدمت مردمی» نمایشگاهی از دست آوردهای ولی نعمتان و مراکز تحت نظارت با حضور معاون امور اجتماعی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان مشگین شهر در محل بقعه شیخ حیدر افتتاح و مورد بازدید شهروندان قرار گرفت.

خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت گفت:از خدمات ارزنده دولت سیزدهم در حوزه بهزیستی به صفر رسیدن افراد متقاضی پشت نوبت دریافت خدمات، از سازمان بهزیستی می باشد که با تخصیص اعتبار لازم در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی کلیه افراد پشت نوبت در استان پذیرش و مورد حمایت قرار گرفتند.

 وی افزود:  اولین آزمون استخدامی ویژه ی افراد دارای معلولیت در راستای جذب ۶۵ نفر از  این عزیزان در دستگاه های اجرایی استان برگزار که پس از طی مراحل اداری مشغول بکار خواهند شد.

 وی ضمن اعلام آمادگی سازمان بهزیستی برای پذیرش افراد واجد شرایط اظهار داشت: با هدف  حمایت از  زنان سرپرست خانوار و در جهت همسویی با سیاست جوانی جمعیت، زنان تحت پوشش در صورت ازدواج مجدد می توانند از تداوم خدمات سازمان برخوردار باشند.

کد خبر 113118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد