پیام مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت:

سازمان بهزیستی بعنوان ثمره انقلاب اسلامی با هدف مددرسانی به نیازمندان جامعه در راستای گسترش خدمات همراه با حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر و با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می نماید. خدمت در سازمان بهزیستی به نوعی عبادت است و به‌دست آمدن این افتخار برای کارکنان بهزیستی جای شکرگزاری دارد.

این سازمان بیش از هر چیز بر پایه خیرخواهی، اخلاق مداری و انسان دوستی همه ایرانیان بنا شده است و آرمان دولت تدبیر و امید نیز حرکت از بهزیستی دولت محور به بهزیستی جامعه محور است.

اینک که در چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی قرار گرفته ایم، شاکر و منت دار پروردگار علیمی هستیم که توفیق خدمت به خلق را به ما عطا کرده و فرا رسیدن هفته بهزیستی را به ولی نعمتان عزیزمان که به هر نحوی از برکات این سازمان خدوم برخوردار گردیده اند، تبریک گفته و از خداوند برای آنان سلامتی و تندرستی مسئلت می نمایم.

اینجانب با قدردانی از عزم، اراده و زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ بهزیستی بویژه در استان اردبیل، اعم از تمامی همکاران، کارشناسان، رؤسای بهزیستی شهرستان ها، خیرین، سازمان های مردم نهاد، انجمن های صنفی و شرکای اجتماعی،   فرارسیدن هفته بهزیستی را  با شعار "نهضت حسینی، خدمت مردمی" به حضور تلاشگران گمنام و خستگی ناپذیر عرصه رفاه اجتماعی و تمامی گروه های هدف،   تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق و سربلندی روز افزون خواستارم.

                                                                                                                                                                                                             حامد رضایی 

                                                                                                                                                                                                 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 112096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد