مراجعه بیش از ۳۲۸ نفر از گروههای هدف به میز های ارتباطات مردمی

به گزارش روابط عموی، مدیرکل بهزیستی استان همزمان با سفر یکروزه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان اردبیل طی مصاحبه ای با صدا وسیمای مرکز اردبیل گفت: به لطف الهی یکی از دغدغه های دولت سیردهم این بود که بتوانیم با مردم و دولت ارتباط برقرار کنیم مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی را احصاء نموده و کمک کنیم تا این مسائل و مشکلات حل شوند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در همین راستا در سال گذشته در محله اول نشسیت صمیمی د رمحلات کم برخوردار یک سری کارهایی در سطح کشور انجام داد که در استان اردبیل در ۳ شهرستان هدف برنامه به صورت منظم و منسجم برگزار شد که تعداد ۳۲۸ نفر از جامعه هدف به میزهای ارتباطات مردمی مراجعه نموده و مسائل و مشکلات خودشان را با حضور نمایندگان سازمان بهزیستی کشور دستگاههای اجرایی مطرح نمودند.

رضایی اضافه کرد: در فاز دوم هم که در حال حاضر با عنوان نشست صمیمی با حضور خود معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حال برگزاری است تلاش خواهد شد تا مشکلات و نیازهای گروه های هدف بهزیستی استان را مورد بررسی قرار داده و برای حل و فصل آنها گام هایی ببرداشته شود.

 وی خاطر نشان کرد: مسئله بسیار مهی که شایان توجه می باشد این هست که دولیت سیزدهم در حال گذار و تحویل به دولت چهاردهم می باشد اما روحیه و فضای کار و امید همچنان تداوم داشته و جاری وساری باقی مانده است و سعی داریم این راه همچنان روشن وسبز بماند.

این مسئول افزود: در سفر اخیر ریاست سازمان بهزیستی کشور به استان برکات بسیار زیادی داشت که هم جامعه هدف از آنها بهره می گیرند و هم موسسات خیریه و برخی از پروژه های کلانی که در بهزیستی استان دغدغه وجود داشت طی نشست با استاندار اردبیل مسائل مورد بررسی قرار گرفت و برای حل و فصل این پروژه ها قول مساعد داده شد.

رضایی در پایان اظهار داشت: در دو شهرستان نمین و اردبیل با برگزاری میز ارتباطات مردمی اغلب مطالباتی که مطرح شد در زمیبه مسکن، ودیعه مسکن، مشکلات معیشتی، هزینه های درمان و سایر موارد بود علاوه برکمک های موردی خاصی برای هرکدام از مسائل صورت گرفت در کنار آنها یک سری سفرهای زیارتی وسیاحتی هم برای عزیزان جامعه هدف اتفاق افتاد همچنین در حوزه درمان هایی که نیازمند مبالغ با اعتبارت بالا بودند قرار شد بصورت تجمیعی در سطح کشور مورد بررزی و حمایت قرار گیرند.

شایان توجه می باشد دیدار های مردمی در تمامی شهرستان های تابعه بویژه در شهرستانهای بزرگ از جمله خلخال، مشگین شهر و پارس آباد بصورت ویدئو کنفرانسی ارتباطات مردمی برگزار شده و گروه های هاف مطالبات خود را مطرح نمودند که در نهایت دستورات رسیدگی  لازم از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور صادر شد.

کد خبر 111902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد