معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

در تکافل اجتماعی بجای مراجعه مردم به دولت، متولیان بهزیستی کشور با اجرای فاز دوم نشست صمیمی در محلات هدف پیشگام تداوم نهضت خدمت رسانی با بهره خواستن از ظرفیت سازی اجتماعی می باشد.

به گزارش روابط عمومی، علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در جریان یازدهمین سفرهای استانی خود به استان اردبیل طی مصاحبه ای با واحد خبر صدا و سیمای شهرستان نمین گفت: خدمات دولت سیزدهم بحمداله جاری و ساری بوده و مایه افتخار برای بنده هست که در استان اردبیل حضور دارم و قرار هست پلتفرم و سکویی بنام ظرفیت سازی اجتمعی را داین استان برای دومین بار پیگیری کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: بحمداله کارهای بسیار خوب و ماندگاری توسط مدیریت بهزیستی استان انجام شده و ماهم از منابع ستادی سازمان در راستای همسویی و هم افزایی استراتژیک با همه دستگاههای عضوو شریک نمادی و نهادی که در ظرفیت سازی اجتماعی هستندتلاش خواهیم کرد تا موضوعات جامعه هدف و نظام مسائل افرد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار رو درمیدان تعریف و پیگیری کنیم.

قادری خاطر نشان ساخت: این موضوع همان تکافل اجتماعی است بجای اینکه مردم به ما مراجعه بکنند مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی انجام می شود بنده هم به عنوان خدمتگذار مردم ارمز در این منطقه حاضر هستم و انشاالله در موضوعات مختلف و مرتبط با بهزیستی در استان اردبیل در خدمت عزیزان خواهم بود.

وی تصریح کرد: بحث ظرفیت سازی اجتماعی موضوعات مختلفی دارد نظام مسائلی که مرتبط با موضوع توانبخشی، امور اجتماعی، اشتغال، مسکن و آنچه را به عنوان دغدغه های جامعه هدف مطرح هست همه اینها با پروتکل ها و دستورالعمل هایی که سازمان بهزیستی دارد از باب حمایت های خاص اجتماعی با منابع ستادی سازمان بهزیستی کشور در خدمت مردم قرار می گیرد.

کد خبر 111898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد