شهرتهران | اجرای سند راهبردی و تحقق محیط  دوستدار سالمند

مدیر بهزیستی شهر تهران بر قانونی شدن و الزام آوری برای اجرای سند راهبردی و برنامه عملیاتی تحقق محیط دوستدار سالمند توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای اجرای اهداف مندرج در شیوه نامه بنیاد فرزانگان نشستی با حضور مسئولین این طرح در ستاد بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران برقانونی شدن سند راهبردی و الزام آوری آن برای دستگاههای دولتی تاکید و بیان داشت: با توجه به اینکه شهر تهران ابر شهر بوده و طیف گسترده ای از سالمندان را به خود اختصاص می دهد در راستای بازنگری این طرح  در شورای سالمندان سازمان بهزیستی کشور و کمیته تخصصی به وزارت رفاه انتقال داده شود.

محمود بزرگر در ادامه در خصوص مناسب سازی شهر دوستدار سالمند خواستار برقراری ارتباط بین تیم فرزانگان از استان تهران با تیم فرزانگان استان اصفهان با هدف بررسی موانع و چالش ها و به کارگیری نخبه ها برای اجرای بهتر این طرح شد.

معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران در این جلسه اظهار داشت: شهر دوستدار سالمند و کودک با بنیاد فرزانگان همسو باشد و تمامی فعالیت ها با توجه به اینکه سالمندان جامعه هدف بهزیستی بوده به بهزیستی اطلاع رسانی شود و برای اجرای این طرح مناطقی از جمله شهرک اکباتان و فاطمی  که در آنها سالمندان بیشتری حضور دارند به عنوان پایلوت اولیه در نظر گرفته شود.

قابل یادآوری است، این نشست با حضور محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران، فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران، حبیبیان کارشناس شورای سالمندان بهزیستی استان تهران، فولادی کارشناس شورای سالمندان بهزیستی شهر تهران، خواجوی مدیر عامل بنیاد فرزانگان و اعضاء هیات مدیره در بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

کد خبر 111810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد