شهرتهران | برگزاری دوره آموزشی ارتقا کیفیت زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار

رئیس مرکز تامین و توسعه وردآورد از برگزاری دوره آموزشی ارتقا کیفیت زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محبوبه عبادی مدرس دوره مواردی که باعث کیفیت زندگی افراد می شود را در این دوره به افراد حاضر تشریح کرد.

مدرس دوره گفت: ۸ راه ساده برای ارتقا کیفیت زندگی افراد وجود دارد که در بسیاری از کشورها، بر اساس شاخص‌های مختلفی، کیفیت زندگی را تعیین می‌کنند و برای ارتقا کیفیت زندگی مردمان خود تلاش می‌کنند و روش‌های ارتقا کیفیت زندگی تا حدی به اقدامات و تلاش‌هایی که دولت‌ها در جهت رفاه مردم انجام می‌دهند بستگی دارد. بهبود وضعیت اقتصادی، ارائه امکانات برابر به همه شهروندان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب تنها بخش کوچکی از این موارد است.
عبادی در ادامه عنوان کرد: در صورتی که در این زمینه کشوری موفق عمل نکند، بهتر است خود فرد برای ارتقا کیفیت زندگی گام بردارد و برای رسیدن به یک زندگی با کیفیت تمام تلاش خود را انجام دهد و با روش‌های ارتقای کیفیت زندگی آشنا شود.

وی یکی از این شاخصه ها را مشخص کردن اهداف دانست و اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت زندگی، افراد بایستی پیش از هر چیز اهداف خود را مشخص کنند. اهداف را می‌توان به کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم کرد و با تعیین بازه زمانی و روش‌های رسیدن به آن به سوی آن حرکت کرد و تقویت روابط اجتماعی و یادگیری مهارت‌های ارتباطی داشتن روابط و تعاملات اجتماعی و یادگیری مهارت‌های ارتباطی به شما کمک می‌کند دایره ارتباطات خود را گسترش داده و نه تنها از لحاظ روحی روانی خود را تقویت کنید بلکه در رسیدن به اهداف خود بهتر عمل کنید.

گفتنی است، کسب مهارت و تخصص و همچنین تفریح و تغذیه سالم نیز از جمله مواردی بود که برای در ارتقاء زندگی در این دوره تدریس شد.

کد خبر 111950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد