شهرتهران | حضور مدیر بهزیستی در هیات عزاداری محبان علی اکبر

همزمان با شب تاسوعا محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران در هیات عزاداری محبان علی اکبر و در جمع جامعه خیرین بهزیستی کشور اظهار کرد: ایثار و از خود گذشتگی مهم‌ترین پیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن حضور و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) از جامعه خیرین بهزیستی کشور برای اهدای یک میلیون دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت تقدیر کرد.

محمود برزگر در این مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی هستیم و در ایامی قرار داریم که می توانیم با تاسی از این آیه شریفه أفْضَلُ الإیمانِ، الإحْسانُ.
 برترین ایمان، نیکوکاری است، از فداکاری‌ها و ایثار ائمه معصومین با هدف خدمت به خلق خدا بهره مند شویم.

 مدیر بهزیستی شهر تهران در ادامه سخنانش بیان کرد: بهزیستی به عنوان نهادی مقدس و ارزشمند مردمی در ارتباط مستقیم با خانواده های آسیب پذیر و معلولان عزیز می باشد و همواره تلاش کرده با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف نه تنها در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی های آنان تلاش کند بلکه با ارایه خدمات تخصصی به عموم مردم از این مجموعه کارنامه درخشانی به نمایش گذاشته شود.

این مسئول در ادامه افزود: سازمان بهزیستی مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده و در این ماموریت استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی مردم و خیرین برای توانمندسازی جامعه هدف بسیار حائز اهمیت می باشد.


گفتنی است، این مراسم معنوی با حضور پرشور مردم برگزار شد و ۷۲ دستگاه ویلچر به نیت ۷۲ تن از یاران امام حسین (ع) به افراد دارای معلولیت نیازمند توسط جامعه خیرین بهزیستی کشور اهدا شد.

کد خبر 111954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد