نظرآباد | شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان نظرآباد برگزار شد

شورای مشارکت‌های مردمی به ریاست دکتر بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد و دبیری اداره بهزیستی با حضور حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه و اعضاء شورای مشارکت و همچنین تنی چند از خیرین معتمد و نیکوکار نظرآبادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای جلسه "هنگامه شورجه" دبیر شورای مشارکت و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد به گزارشی از وضعیت افراد تحت پوشش،خدمات ارائه شده در یکسال اخیر،وضعیت جلب و جذب موجود،پرداخت و همچنین به شرح نیازهای افراد تحت پوشش پرداخت.

در این جلسه امام جمعه شهرستان نظرآباد خانواده بزرگ بهزیستی را دارای شرایط خاصی عنوان نمود که نیازمند توجه ویژه همگان برای حل مشکلات می‌باشد.

در ادامه دکتر بغدادی پیشنهاد طرح (هر فرد دارای معلولیت یک پشتیبان ثابت) را ارائه نموده و در تشریح آن گفت:کمک‌های مقطعی و دوره‌ای نمی‌تواند گره گشای مشکلات ناتوانان جسمی _ حرکتی باشد و باید همچون کمیته امداد خیرین و پشتیبانان ثابتی را برای هر کدام از عزیزان دارای معلولیت نیازمند کمک تعیین نماییم.

فرماندار شهرستان نظرآباد در ادامه خواستار برپایی نشستی با حضور خیرین نیک اندیش نظرآباد در ماه محرم و بهره‌مندی از همراهی این عزیزان شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد:بی‌شک یک دست صدا ندارد و اگر واقعاً خواستار حل مشکلات و بهبود شرایط هستیم می‌بایست با همت جمعی و تلاش مضاعف پیش برویم.

کد خبر 111667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد