امروز دوشنبه یکم مردادماه و همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز از مدیران عامل و کارشناسان موضوعی بانک های عامل همچون بانک ملی،ملت،توسعه تعاون،پست بانک،صادرات،اقتصاد نوین،بانک شهر و تجارت به جهت همکاری در تسهیل پرداخت وام های اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز با تشریح وضعیت مددجویان و اهمیت و تأثیر دریافت تسهیلات تبصره ای و حمایتی در زندگی آنان گفت:این تسهیلات زمینه ساز تسهیل فرآیند کارآفرینی،کسب و کار و اشتغال،تأمین معیشت و درمان و استقلال مالی و عزت نفس توانخواهان برای حضور در اجتماع خواهد بود.

"وجیهه محمدی فلاح" ضمن قدردانی از مدیران شبکه بانکی افزود:از مدیران بانک های عامل خواستارم که هر ساله اولویت بالای پرداخت تسهیلات تبصره ای و تکلیفی ابلاغی را تسریع،تسهیل و پیگیری نمایند تا انشاءالله شاهد پرداخت حداکثری این تسهیلات به افراد دارای معلولیت،بانوان سرپرست خانواده و مددجویان معزّز بهزیستی باشیم.

همچنین در این نشست "مهر پویا" دبیر هماهنگی بانکهای استان و مدیرعامل بانک ملی البرز نیز آمادگی جهت انجام هرگونه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را اعلام و بر لزوم رسیدگی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تأکید کرد.

مهرپویا با اشاره به اینکه همکاری متقابل با بانک ها میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی باشد اظهار داشت:استفاده از ظرفیت اعتباری بانک ها در جهت توانمندی مددجویان بهزیستی مطمئناً بسیاری از مشکلات این عزیزان را برطرف خواهد کرد.

در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس،یک جلد کلام الله مجید و هدیه معنوی کارِ دستِ عزیزان دارای معلولیت در مرکز حرفه آموزی رعد کرج به مدیران عامل و کارشناسان موضوعی ایشان،از آنان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد