شهرتهران| فضا سازی و سیاه پوش کردن ستاد بهزیستی به مناسبت آغاز محرم 

بهزیستی شهرتهران به مناسبت ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) سیاه پوش شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت آغاز محرم فضا سازی، نصب کتیبه و سیاه پوش کردن ستاد بهزیستی شهر تهران انجام شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم عنوان کرد: محرم ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خداست، که با قیام خود در مقابل طاغوت، تعلیم سازندگی و کوبندگی به بشر داد، و راه فنای ظالم و شکستن ستمکار را در قیام دانست و این خود سرلوحه تعلیمات اسلام برای ملتها است و تا آخر دهر باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: بی گمان، خدمت بزرگ سالار شهیدان به جهان بشری، در سایه ایثار و جانفشانی آن حضرت بوده است. آن امام بزرگوار و دیگر شهدای کربلا با خورشید ایثار خویش، فرا راه آدمیان را روشن کردند، و بر اثر این فروغ ایثار بود که زمینه رویش انواع خوبیها و نیکی ها در میان جامعه انسانی فراهم شد.

برزگر در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ نمونه‌ای از شجاعت بهتر از امام حسین (ع) از لحاظ فداکاری و شهامت در عالم پیدا نمی‌شود و حتی غیر مسلمانان نیز نمی‌توانند پاکی روحی را که این جنگ اسلامی تحت لوای آن انجام گرفت، انکار کنند و این واقعیت دارد که محبت و عزاداری برای امام حسین (ع) انسان را زود به مقصد می‌رساند.

کد خبر 111497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد