شهرری | جلسه هم اندیشی تخصصی  توانبخشی 

جلسه هم اندیشی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران باحضور معاون توانبخشی بهزیستی  استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان با هدف بررسی عملکرد و چالش های توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران باحضور الهه سعادتی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، داوود خادم  مدیر بهزیستی شهر ری  و کارشناسان مربوطه با هدف بررسی عملکرد و چا لشهای توانبخشی، بررسی دستورالعمل‌های حوزه توانبخشی و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد.

داود خادم مدیربهزیستی شهرستان ری در ابتدای جلسه  برفعالیت مجدانه در حوزه توانبخشی تاکید کرد و گفت: برپایی چنین جلساتی در تمامی حوزه‌ها بسیار راهگشا بوده و با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و نظارت برحسن اجرای آنها، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

الهه سعادتی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران در ادامه گفت: در حال حاضر بررسی کارشناسانه مسائل و مشکلات توانخواهان جامعه هدف، از موضوعات مهم و قابل تامل است که باید بر آن اهتمام جدی کرد و کارشناسان توانبخشی باید بر مشکلات توانخواهان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تشکیل پرونده های دقیق با لحاظ کردن تمام سوابق و خدمات ارائه شده سازمان اعم از مشاوره ای، خدماتی، کمک توانبخشی و ارائه راهکارها جهت جلوگیری از رسوبی شدن ممدجویان در سازمان و پیش رفتن به سوی تخصصی کردن خدمات و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات مددجویان از مباحثمطرح شده در این  هم اندیشی بود.

همچنین، بررسی شرایط شهرستان ری و مشکلات خاص و معلولیتهای منطقه، بازنگری اقدامات شاخه توان بخشی و تعریف مراحل منظم جهت جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه نیروی انسانی جامعه بررسی روند و تبعات دفاتر پیشگیری با معاونت توانبخشی از دیگر مواردی بود که در این هم اندیشی در دستور کار قرار گرفت.

درادامه  این جلسه، کارشناسان توانبخشی به بررسی دستورالعمل‌های اجرایی و چالش‌های این حوزه در زمینه‌های مختلف اعم از؛ پرداخت مستمری، کمک هزینه حق پرستاری، کمک هزینه‌های درمان، معافیت، کمیسیون‌های پزشکی، cbr، تجهیزات توانبخشی، دانشجویان و مسائلی از این قبیل پرداختند.

کد خبر 111496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد