جلسه ی هم اندیشی در خصوص مراکز توانبخشی حرفه ای

این جلسه ی هم اندیشی با حضور اسماعیلی وهابی مدیر گروه توانبخشی حرفه ای و کارشناس توانبخشی بهزیستی کشور و سعادتی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، در اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به منظور بررسی چالش های مراکز توانبخشی حرفه ای تحت نظارت حوزه توانبخشی بهزیستی استان تهران با هدف بهینه سازی ارائه خدمت به جامعه هدف خدمت گیرنده از این مراکز این جلسه با حضور مدیر گروه توانبخشی حرفه ای و کارشناس دفتر توانبخشی حرفه ای- آموزشی و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور، معاون توانبخشی و کارشناسان دفتر توانبخشی حرفه ای آموزشی بهزیستی استان تهران و کارشناسان ناظر مراکز حرفه آموزی و کارگاه های تولیدی حمایتی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی چالش های مراکز، گزارش اقدامات انجام شده در استان تهران برای سطح بندی توانخواهان مراکز حرفه آموزی به منظور تغییر کاربری تعدادی از مراکز به پیش مهارتی و همچنین آموزش های انجام شده برای مسئولین فنی مراکز توانبخشی حرفه ای ارائه شد.

در پایان،  برنامه ریزی برای عقد تفاهم نامه با اداره کل فنی حرفه ای استان تهران به منظور آموزش مربیان مراکز و صدور گواهی های مربوطه برای آنان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 111295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد