هم افزایی بین گروه های مردمی ،خیرین ،ارتش ،شهرداری و بهزیستی در فارس,مثال زدنی است

آئین فرهنگی اجتماعی وصال یار طرح مولی الموحدین , اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به جامعه هدف معزز بهزیستی فارس با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور,مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس ,خیرین نیک اندیش، جمعی از مسئولان استانی  و تعدادی از زوج های جوان تحت حمایت بهزیستی فارس برگزار شد.

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم؛ در جمع مسئولین و زوج های جوان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا و امام شهدا و شکرگزاری به جهت توفیق خدمتگزاری، اظهار داشت:
از بودن در جمع شما زوج های جوان بسیار مشعوف هستیم و برای شما آرزوی شروع یک زندگی عاشقانه،عارفانه و عالمانه را داریم.
 اکنون در واپسین روزهای دولت سیزدهم هستیم و آنچه  باقی می ماند نگاه و فرازی بود از دولتی که رئیسش مجاهد، مردمی و شهید بود.
رئیس جمهوری که مجاهد زیست تا به این فراز رسید و آن چه در سال های پیش رو برای سازمان بهزیستی خواهیم دید حاصل‌ نگاه ویژه ی رئیس جمهور شهید به جامعه هدف معزز بهزیستی است.
یکی از شتاب دهندگان عظیم اجتماعی ازدواج است، اقدام خیرین و  افرادی که با مسئولیت اجتماعی در این زمینه قدم برداشته اند و هم افزایی بین گروه های مردمی ،خیرین ،ارتش ،شهرداری و بهزیستی در فارس که این مهم را رقم زده اند مثال زدنی است؛ مرا ملزم به حضور در این مراسم کرد تا امشب استجابت دعاهایمان را از محضر شما بگیریم. 
آرزوی خوشبختی و زندگی لبریز از تلالو نور حسن ختام بیانات رئیس سازمان بهزیستی کشور در این برنامه بود.

کد خبر 111471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد