آئین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به جامعه هدف بهزیستی فارس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور

آئین فرهنگی اجتماعی وصال یار طرح مولی الموحدین , اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به جامعه هدف معزز بهزیستی فارس با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور,مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس , جمعی از مسئولان استانی و تعدادی از زوج های جوان تحت حمایت بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم؛ در جمع مسئولین و زوج های جوان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا و امام شهدا و شکرگزاری به جهت توفیق خدمتگزاری، اظهار داشت: از بودن در جمع شما زوج های جوان بسیار مشعوف هستیم و برای شما آرزوی شروع یک زندگی عاشقانه،عارفانه و عالمانه را داریم.
 اکنون در واپسین روزهای دولت سیزدهم هستیم و آنچه  باقی می ماند نگاه و فرازی بود از دولتی که رئیسش مجاهد، مردمی و شهید بود.
رئیس جمهوری که مجاهد زیست تا به این فراز رسید و آن چه در سال های پیش رو برای سازمان بهزیستی خواهیم دید حاصل‌ نگاه ویژه ی رئیس جمهور شهید به جامعه هدف معزز بهزیستی است.
یکی از شتاب دهندگان عظیم اجتماعی ازدواج است، اقدام خیرین و  افرادی که با مسئولیت اجتماعی در این زمینه قدم برداشته اندو هم افزایی بین گروه های مردمی ,خیرین, ارتش, شهرداری و بهزیستی در فارس که این مهم  را رقم زده اند, مرا ملزم به حضور در این مراسم کرد تا امشب استجابت دعاهایمان را از محضر شما بگیریم. 
آرزوی خوشبختی و زندگی لبریز از تلالو نور حسن ختام بیانات رئیس سازمان بهزیستی کشور در این برنامه بود.


محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید ؛بودن در جمع این زوج های جوان را توفیق برشمرد و گفت؛ در ابتدا بنا بود این طرح با اهدا تعداد کمتری جهزیه اجرا شود اما زمانی که برنامه به نام مولی الموحدین حضرت علی (ع ) آراسته شد با اقبال و اشتیاق خیرین روبرو شدیم و به مدد الهی و همراهی ایشان ۵۰۰ سری جهیزیه جهت جامعه هدف معزز بهزیستی در سراسر استان فارس تهیه و توزیع شد.
مدیر کل بهزیستی فارس در پایان  زوج های جوان را به محبت، مودت و رحمت نسبت به یکدیگر توصیه نمود.


حجت الاسلام والمسلمین چوگانی رییس مرکز تخصصی امام حسین علیه السلام در این مراسم؛ ضمن تبریک به همه زوج های جوان که این مهمانی به افتخار ایشان برگزار شده وخداقوت به همکاران بهزیستی فارس، خدمت به جامعه هدف بهزیستی را در راس عبادت ها برشمرد و گفت:این افراد باید مورد توجه و محبت قرار  بگیرند و سازمان بهزیستی به بهترین نحو این کار را انجام می دهد. 
بهزیستی فارس دارای کارنامه پرافتخار و درخشانی است و ما شاهد خدمات بهزیستی فارس در این سال ها بوده ایم.
دست عزیزانی که در این مسیر مشارکت کردند می بوسم چرا که خداوند امر به ازدواج را تکلیف کرده و این حکم عبادی دارد،و کسانی که زمینه ازدواج جوانان ما را فراهم می کنند به این تکلیف عمل کرده اند.
پیامبر می فرماید هیچ بنایی در اسلام نزد خداوند محبوب‌تر از ازدواج  نیست؛تاسیس مسجد، مدرسه ،بیمارستان و ‌.. مقدس است ولی مقدس ترین بنا ازدواج است؛خدمت به جوانان در امر ازدواج از هر بنایی در اسلام مهم تر است چرا که سلامت اجتماع در گرو ازدواج جوانان است.
سازمان بهزیستی کشور ،بهزیستی فارس و خیرین فارس خوش سلیقه اند و در میدانی پا نهاده اند که لذت حقیقی یعنی لذت خدمت و ایثار و فداکاری را به همراه دارد.
رضوان خدا برشهید جمهور که از خدمت به مردم لذت می برد.
حجت الاسلام چوگانی جوانان را به ایجاد کانونی گرم برای خانواده و توامان عشق و محبت توصیه کرد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت خیرین,سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین لجستیکی اهدای جهیزیه و به همت معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی فارس برگزار شد.

کد خبر 111319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد