۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

جلسه هماهنگی برگزاری آئین وصال یار طرح مولی الموحدین

هم افزایی بهزیستی و ارتش در راستای خدمت به جامعه هدف معزز
جلسه هماهنگی برگزاری آئین وصال یار طرح مولی الموحدین

جلسه هماهنگی برگزاری آئین فرهنگی اجتماعی وصال یار طرح مولی الموحدین با حضور محمد رضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس و امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های،فارس کهگیلویه و بویر احمد در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:

این جلسه پیرو حضور مدیر کل,معاون مشارکت های مردمی,مدیر روابط عمومی  , رئیس پشتیبانی بهزیستی فارس و مدیر و کارشناسان بهزیستی شیراز در ستاد فرماندهی ارتش با  امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های،فارس و کهگیلویه و بویر احمد جهت هماهنگی مشارکت لجستیکی ارتش در برگزاری آیین اهدای ۵۰۰  سری جهیزیه به جامعه هدف بهزیستی فارس برگزار گردید.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده  ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد ضمن اعلام آمادگی جهت مشارکت لجستیکی در آئین فرهنگی اجتماعی وصال یار طرح مولی الموحدین اظهار داشت:ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت عادی آماده ارائه خدمت ,عمل به مسئولیت اجتماعی و همکاری با دستگاه های خدمت رسان از قبیل بهزیستی در راستای بهبود و  ارتقا کیفیت خدمات است.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن قدردانی از مشارکت ارتش در برگزاری این آئین,  ارتش جمهوری اسلامی ایران را تجلی ماندگار اقتدار و شجاعت در حفظ دستاوردهای انقلاب و برقراری آرامش و امنیت عنوان نمود که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی، به جانفشانی پرداخته و علاوه بر بذل جان خود در این مسیر، بارها در خدمت به مردم نشان داده که روح خود را نیز در پاسداشت منزلت هموطنان خویش به اوج معنویت و تعالی رسانده است.

همچنین در این جلسه مقرر گردید پیش نویس تفاهم نامه فرا استانی ارتش و بهزیستی تهیه و به ستاد بهزیستی کشور ارسال گردد تا زمینه مشارکت های بیشتر در خدمت رسانی به جامعه هدف معزز فراهم گردد.

همچنین  در حاشیه این جلسه مدیر کل بهزیستی فارس و هیات همراه در مراسم گرامیداشت نیروهای بازنشسته ارتش شرکت نموده و با اهدای لوح از ایشان قدردانی نمود./

کد خبر 111122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد