جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

با عنایت به فرا رسیدن روزخانواده و تکریم از بازنشستگان ، ۲۵ ذی الحجه (۱۲ تیرماه) ، نشستی در محل اداره کل بهزیستی استان با حضور پروین محمدپوری مدیر کل بهزیستی ، مهدی صدراحمدی مدیر کل صندوق بازنشستگی و معصومه سبزچی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری و کارشناسان تخصصی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،
محمدپوری در این جلسه گفت : در دین مبین اسلام خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه محسوب می‌شود و پایبندی به خانواده و جلوگیری از بی‌بندوباری و همچنین ارتقاء جایگاه و تحکیم بنیان خانواده، از جمله مسائلی است که به آن سفارش فراوان شده است. محمدپوری افزود: در خانواده های سالم که دارای بنیان محکمی هستند، سالمندان و بازنشستگان از جایگاه خاص و والایی برخوردارند چرا که احترام به بزرگان و قدرشناسی از آنها جزء اصول اولیه خانواده به شمار می رود.
مهدی صدر احمدی ، مدیر کل صندوق بازنشستگی استان نیز در این جلسه از برگزاری جشنواره ورزشی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در هفته آتی در استان خبر داد.
بررسی برنامه های مناسب با نیازهای سالمندان و راهکارهای کمک به رشد و شکوفایی و ایجاد نشاط در خانواده و جامعه ، هماهنگی در خصوص برگزاری جشنواره ورزشی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از موارد مورد بحث در این جلسه بود .

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

کد خبر 111248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد