جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران به ریاست فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری این جلسه را مرور سیاست های کلی سازمان در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل های سازمانی جهت توسعه ارائه خدمات به گروه هدف دانست و گفت: رصد و پیگیری امورات مددجویان در دستور کار قرار گیرد و شفافیت در عملکرد، پاکدستی و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار دهید و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ نکنید.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق این طرح ها و برنامه ها، افزود: در راستای سیاست های سازمانی، برنامه محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای ارتقای کیفیت زندگی گروه هدف، مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان توانمندسازی مددجویان را راهبرد اصلی سازمان بهزیستی عنوان و اظهار داشت: تدارک و اجرای برنامه های فرهنگی یکی از زمینه های توانمندسازی گروه هدف است و در راستای توسعه و تقویت این برنامه ها اهتمام لازم را داشته باشید.

شایان ذکر است مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه، اهم موضوعات، اهداف، مباحث، طرح ها و برنامه های مطروحه در نشست علمی کاربردی مدیران سازمان بهزیستی که هفته گذشته با حضور مدیران کل بهزیستی استانها در ستاد سازمان برگزار شد را به تفکیک هر معاونت و حوزه بیان و بر پیگیری و اجرای این مهم تاکید کرد.

در پایان هر یک از اعضا به اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های سازمانی پرداختند و سپس با طرح دیدگاه تخصصی و رصد چالش های موجود، نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را برای تصمیم گیری لازم جهت خدمت رسانی ارزشمند و تحقق اهداف عالیه سازمان ارائه نمودند.

کد خبر 111020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد