نشست هم اندیشی بصیرت خدمت با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات در بهزیستی مازندران برگزار شد

با حضور سرهنگ مجید رضا شعبانی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان، معاونین، روسا و کارکنان ستادی بهزیستی، نشست هم اندیشی بصیرت خدمت با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات بصورت وبیناری با روسا و کارکنان ادارات بهزیستی شهرستانهای استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال ۱۳۹۵ در بیانات خود استفاده نمودند و در سخنرانی آذرماه ۱۴۰۰ به تبیین این مساله پرداختند، چراغ راهی شد برای اقدامات آتی و روشنگری کار علمی و تحقیقی که انجام می شود و با وسوسه هایی که دشمن ایجاد می کند باید از طریق آن مقابله شود.
وی با مهم برشمردن اثرات جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین اگر بدرستی محقق شود آثار مطلوبی دارد و این امر به بطن جامعه برای جلوگیری از تحریفات کمک می کند و می تواند یک پشتوانه اجتماعی باشد .
مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: برنامه های متعددی در راستای جهاد تبیین در بهزیستی مازندران بصورت جدی اجرا شد که امیدواریم نتایج مثبت آن در ایجاد رفاه زندگی گروه هدف که ما وظیفه خدمت رسانی به آنان را داریم، اثرگذار باشد .
وی سازمان بهزیستی را متولی سلامت اجتماعی دانست و عنوان کرد: سازمان بهزیستی با برعهده داشتن ۵۲ وظیفه و گروه هدف بسیار متعدد و متنوع جز دستگاههای خاص بشمار می آید و کلیه اقشار جامعه از باب آگاهسازی، آموزش و مشاوره در زمره وظایف سازمان هستند و باید با تمام توان  در انجام وظایفی که داریم خدمت کنیم.
این مسوول با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، گفت: یاد و نام شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی را باید همواره زنده نگه داریم. تحولاتی که در طی مدت سه سال ریاست جمهوری این شهید بزرگوار انجام شد بسیار چشمگیر بود.
مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: این سه سال جزء سالهای بسیار بی نظیری بود که اقداماتی نظیر حذف پشت نوبتی مستمری مددجویان، حذف پشت نوبتی درخواست لوازم کمک توانبخشی، افزایش ۲۸۰ درصدی مستمری ها و ... انجام شد که این امر نشان از توجه دولت به برنامه های حمایتی دارد و مجلس شورای اسلامی نیز اهتمام ویژه در این مساله داشت و ریاست و مجموعه سازمان هم با پیگیری ها و تلاش مستمر خود موفق به کسب این موفقیت شدند.
مدیر کل بهزیستی استان ضمن توصیف فعالیت جهادی و بسیجی وار کارکنان بهزیستی مازندران، اظهار داشت: فعالیت شما عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست. بهزیستی مازندران آبرو و اعتبار خود را در گرو تلاش همه شما عزیزان دارد و من از زحمات یکایک همکاران عزیز در سطح استان که در جهت کمتر کردن آلام ولی نعمتان و ارتقا کیفیت زندگی این عزیزان تلاش می کنند نهایت سپاس را دارم.
بریمانی در پایان گفت: مسروریم در کنار شما عزیزان، جمعه هشت تیر، همانند سایر انتخابات ادوار گذشته با حالت بسیار پر شور پای صنادیق رای، موجبات عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آوریم.

کد خبر 110788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد