دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران به حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور بیانیه‌ای از تمامی مردم فهیم دیار علویان علی‌الخصوص خانواده بزرگ و ولایی بهزیستی استان جهت حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن دعوت بدین شرح است: 

بسمه تعالی

مساله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏‌کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

عرصه انتخابات، عرصه‌ی خطیر و مهمی است که نشان از تعهد مردم به انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و شور و شوق انتخاباتی و حضور مقتدرانه و با شکوه مردم ایران در تمامی ادوار انتخاباتی نشان از سهیم بودن آحاد مردم در سرنوشت کشور و مردمی بودن این نظام دارد.

به یقین حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز انتخاباتی سالم و تداوم پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم است و جهاد تبیین و آگاهی بخشی در راه اعتلای میهن عزیزمان نیز از وظایف مهم ما در این برهه از زمان است.

بدیهی است در این شرایط خطیر، خانواده بزرگ و اثرگذار بهزیستی مازندران در سراسر استان به تاسی از فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌‏رسانند.

اینجانب از تمامی مردم فهیم دیار علویان بویژه خانواده بزرگ و شریف بهزیستی استان جهت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آورده و امیدوارم که حضور تمامی اقشار جامعه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری چشمگیر و مثال زدنی باشد.

در انتخابات هشتم تیرماه ۱۴۰۳پرشورتر از گذشته شرکت خواهیم کرد تا بار دیگر بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان علی‌الخصوص استکبار جهانی نشان دهیم.

 فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 110719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد