کسب رتبه برتر شورای امر به معروف و نهی ازمنکر بهزیستی خراسان رضوی در میان دستگاه‌های اجرایی

رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر بهزیستی خراسان رضوی، گفت: فعالیت شورای امربه معروف و نهی از منکر محدود به موضوع عفاف وحجاب نبوده و کلیه مشکلات اداری در حوزه‌های عمومی و تخصصی را شامل می‌شود. از جمله فعالیت‌های مهم این شورا در دو سال اخیر شناسایی و احصاء معروفات و منکرات حوزه‌های تخصصی بوده است.

دکتر مسعود فیروزی افزود: باتوجه به ارزیابی‌ عملکرد چهارماهه پایانی شورای امر به معروف و نهی از منکر بر مبنای اقدامات ثبت شده در قالب عناوین برنامه‌های ابلاغی  متناسب با حجم و زمانبندی در نظر گرفته شده هر دستگاه، شورای امر به معروف ونهی از منکر بهزیستی خراسان رضوی توانسته است در میان 12 دستگاه کمیته تخصصی اجتماعی، رتبه اول را کسب نماید.

وی درخصوص برخی از برنامه‌های انجام گرفته توسط این شورا، گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ و خلق گفتمان احیاء و اقامه ‌ی امر به معروف و نهی از منکر در نظام اداری از طریق احصا، شناسایی و اولویت‌بندی معروف‌ها و منکرهای تخصصی دستگاه، بررسی اولویت‌ها، گستره و تاثیر آن در حل نظام مسائل دستگاه، رسیدگی مسئولانه و بی‌طرفانه نسبت به گزارش تخلفات واصله مردمی و نیز ارائه گزارش اقدامات به ستاد در راستای ارتقای سلامت اداری و پاسخگوئی به مطالبات مردمی، برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان، احیاء و اقامه‌ی فرهنگ عفاف و حجاب و ابلاغ شاخص‌های آن به مراکز تابعه و.. بخشی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی خراسان رضوی زیر نظر ستاد امربه معروف استان فعالیت دارد. برنامه‌ها در ابتدای سال از سوی ستاد امر به معروف استان ابلاغ می‌گردد و بعد از آن برنامه‌ریزی‌های لازم در اداره کل و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها به منظور اجرای آنها انجام می‌گیرد. کارکنان و جامعه هدف بهزیستی مخاطبین برنامه‌های شورا می‌باشند.

کد خبر 108891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد