برگزاری همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرستان مشکین شهر

به گزارش روابط عمومی، همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

در این همایش حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان هدف از اجرای این همایش را آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب های اجتماعی عنوان کرد وگفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیبهای اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: برگزاری دوره های این چنینی برای تمامی کارکنان و کارمندان، تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان را موثر دانست.

وی در ادامه در رابطه با  تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیبهای اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و ...را مهم دانسته وبر اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف تاکید کرد.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 106978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد