اجرای طرح کارزار رسانه‌ای ملی پیشگیری از اعتیاد در شاهین دژ

طرح کارزار رسانه‌ای ملی پیشگیری از اعتیاد با شعار «آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ » در جهت آگاه سازی والدین و شهروندان در سطح شهرستان توسط امور پیشگیری بهزیستی شاهین دژ اجرا شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : این طرح با تهیه و توزیع بروشور و نصب بنر در سر درب اداره و همچنین نصب پوسترهای مربوطه در سطح محلات شهرستان شاهین دژ - شهر کشاورز و محمودآباد در جهت آگاه سازی عموم شهروندان در حال اجرا می‌باشد .
داداشیان ، نقش نهاد خانواده در پیشگیری و درمان اعتیاد را مهم برشمرد و عنوان کرد: هرچقدر خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی اطلاعات و درک بیشتری داشته باشند، می‌توانند فرزندان خود را از موضوعات آسیب مانند اعتیاد دور نمایند و کاهش بروز موجب کنترل و کاهش شیوع آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس بهزیستی شاهین دژ ؛ با اشاره به شیوه تعامل مؤثر خانواده‌ها با فرزندان جهت پیشگیری از روی آوردن آنان به انواع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، افزود: ایجاد عزت نفس در فرزندان، گسترش فضای همدلی در خانواده، آگاهی خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندان و آموزش مهارت نه گفتن از عوامل پیشگیرانه روی آوردن نوجوانان به اعتیاد است.
گفتی است : این طرح به مدت یک هفته و با موضوع آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست؟ برای آگاه سازی و حساس سازی والدین به در مناطق کم برخوردار و آسیب خیز شهرستان ادامه خواهد داشت .

کد خبر 94431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد