نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان و شیرخوارگاه مهر ارومیه

نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات پیش روی موسسه نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و شیرخوارگاه مهر بهزیستی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

این نشست باحضور محمد رضا جدیدی معاون اموراجتماعی ، کارشناسان دفتر شبه خانواده استان و شهرستان ارومیه و مدیران و مسئولین فنی مراکز برگزار شد.
در این جلسه چالش های پیش رو مطرح و پس از بحث و بررسی بر حل مسائل درچهارچوب دستورالعمل ها و بخشنامه ها و با تعامل سازنده تاکید شد.همچنین در این نشست بر رعایت موارد ایمنی مراکز،توجه به استاندارد ها،تسریع در امر باز پیوند و فرزند خواندگی و حفظ کرامت و ارزش فرزندان تاکید شد.
در ادامه این نشست در رابطه با ممنوعیت ورود افراد غیر به داخل مراکز به جهت حفظ حریم شخصی فرزندان و حفظ شان و شخصیت آنها و استفاده از کلاسهای آموزشی و اوقات فراغت مطالبی مطرح شد.
از دیگر موارد مطرح شده در این نشست لزوم ساماندهی مشارکت های مردمی به روش اصولی، توجه به تغذیه فکری و احساس مسئولیت داشتن فرزندان،اطلاع رسانی به موقع موارد خاص و... بود که این موارد توسط مسئولین حاضر در نشست مورد تأکید قرار گرفت.

در پایان این نشست مسئولین حراست و بازرسی بهزیستی استان با حضور در جلسه به ذکر نکات لازم مبنی بر رعایت موارد ایمنی و مرتبط با بازرسی پرداختند.

کد خبر 93869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد