همکاری و تعامل بهزیستی و هلال احمر شهرستان چالدران

مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان چالدران از همکاری و تعامل بهزیستی و هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،

نشستی با حضور سلماسی رئیس بهزیستی چالدران و علیپور معاون هلال احمر شهرستان ، به منظور تقویت، تعامل و همکاری این دو دستگاه در دفتر ریاست بهزیستی برگزار شد.
سلماسی در این نشست اظهار داشت: توسعه و تقویت تعامل بین دستگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برای دستیابی به اهداف مد نظر برخوردار است.سلماسی با بیان اینکه بهزیستی و هلال احمر در بسیاری از حوزه‌ها فعالیت‌های مشترک دارند گفت: این موضوع بهترین فرصت برای خدمات بیشتر، بهتر و با کیفیت تر به مددجویان است و ما از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن در راستای کمک به جامعه هدف استفاده کنیم.
سلماسی در این نشست جمعیت هلال احمر را نزدیک‌ترین ارگان فعالیتی با توجه به فعالیتشان به سازمان بهزیستی دانست و آمادگی کامل این اداره را برای همکاری و تعامل با هلال احمر، برای خدمت رسانی به مددجویان اعلام کرد.
علیپور معاون هلال احمر نیز ادامه داد: گستردگی و تنوع کمک‌های خیرخواهانه هلال احمر این فرصت را ایجاد می‌کند که بتوانیم در بسیاری از حوزه‌های مختلف همکاری و تعامل مناسبی با بهزیستی داشته باشیم.
همچنین در این جلسه در راستای پرداخت هزینه درمان و نیازهای خدمات توانبخشی جامعه هدف بهزیستی ، به بررسی نحوه تشکیل پرونده و تهیه مدارک لازم اشاره و مقرر گردید پرونده های افراد دارای معلولیت و مددجویان نیازمند کمک هزینه درمانی هر چه سریعتر تکمیل و به اداره هلال احمر جهت پرداخت ارسال گردد.

کد خبر 93731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد