برگزاری جشن بمناسبت هفته پارا المپیک

جشن باشکوهی بمناسبت هفته پارا المپیک در مدرسه استثنایی عترت با همکاری اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان سلماس برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی سلماس ،

جشن باشکوهی بمناسبت هفته تربیت بدنی در مدرسه استثنایی عترت سلماس با حضور رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندار، رئیس اموزش و پرورش و معاون عمرانی، معلولین، هیئت ورزشی والیبال نشسته و هیئت ورزشی تیم پوچیا برگزار شد.

اکرم عالی مسلک , رئیس اداره بهزیستی سلماس آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزشی کشور به خصوص خانواده بزرگ معلولین تبریک و تهنیت گفت و از خداوند متعال توفیق روزافزون جامعه ورزشی کشور را مسئلت نمود.

وی افزود: ورزش نقش اساسی در زندگی امروز دارد و موجب پویایی افراد می‌شود و توسعه آن ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه ونشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت .

ورزش و تربیت بدنی را بعنوان یک پدیده سازنده و مفید در جامعه حایز اهمیت دانست و براین اساس ورزش را وسیله ای برای رشد و کمال انسان وعامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ و ارزش ها مطرح کرد.

در ادامه برنامه, گروهی از معلولین مسابقه طناب کشی انجام دادند و جوایزی که توسط اداره بهزیستی سلماس و اداره ورزش و جوانان تهیه شده بود به آنان اهدا شد .

برگزاری جشن بمناسبت هفته پارا المپیک

کد خبر 93065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد