نشست تخصصی بررسی چالشها و فعالیتهای معاونت امور توسعه پیشگیری با حضور سرپرست بهزیستی استان بوشهر

نشست تخصصی بررسی چالشها و فعالیتهای معاونت امور توسعه پیشگیری با حضور رضا محمودی سرپرست، ذیحساب، معاون و کارشناسان تخصصی امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان بوشهر، در محل دفتر معاونت برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این نشست رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک هفته سلامت روان به کارکنان در حوزه پیشگیری و عزیزانی که در حوزه سلامت اجتماعی به ارائه خدمت می پردازند اظهار داشت: سلامت روان در محیط کار جزء امور ضروری محسوب می‌شود و سازمان‌ها باید به سلامت روانی همه اعضای خود در سطوح مختلف توجه داشته باشند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر به نقش و سلامت روان کارکنان در محیط کار اشاره داشت و گفت: ارتقای سلامت روان در محیط کار به تعامل کارمندان با مدیران نیاز دارد و مدیران باید نیازهای کارمندان و عوامل سلامت روان آنها را مورد بررسی قرار دهند.

محمودی ضمن تأکید بر جایگاه تخصصی و گستردگی ریز فعالیتهای حوزه پیشگیری اظهار داشت: خدمت در حوزه پیشگیری، خدمت به تمام آحاد و اقشار مختلف جامعه بوده و نیازمند هنر تعامل، خلاقیت، هم افزایی پرسنل در این مجموعه می باشد که می توانند با برنامه ریزی مدوّن خدمات بهتری را به مردم و جامعه هدف ارائه داد.

در ادامه این نشست تخصصی، کارشناسان معاونت امور توسعه پیشگیری به بیان برنامه های دفاتر خود پرداختند و پیشنهادات لازم را در جهت خدمات بهتر به سرپرست بهزیستی استان اعلام کردند.

کد خبر 91669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد