به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور یونس باربرز فرماندار، علی اخلاقی معاون فرماندار شهرستان دیر، سید عیسی حسینی شهردار، حجت الاسلام زارعی امام جمعه بخش آبدان، غلامحسین درویشی رییس شورای اسلامی، ابراهیم درویشی بخشدار آبدان، محمد کرمی معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر و سیرانوش دارایی رییس اداره بهزیستی شهرستان دیّر پارک و مجموعه تفریحی آبی شهر آبدان که مطابق با ضوابط و مقررات مناسب سازی ویژه افراد دارای معلولیت و سالمندان و جانبازان عزیز طراحی شده در شهر آبدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر محمد کرمی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در آئین افتتاح پارک و مجموعه تفریحی و ورزشی معلولین در بخش آبدان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این پارک با همکاری مشترک بهزیستی استان و شهرداری شهر آبدان به عنوان اولین پارک مناسب سازی شده ویژه معلولین و سالمندان طراحی و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این  پارک به مساحت ۶ هزار متر شامل بخش‌های عرضه محصولات گروه‌های هدف، بخش ورزشی و فرهنگی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

کرمی این پارک را الگوی ملی و مناسب در حوزه رفاه گروه‌های هدف سازمان بهزیستی دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد طراحی و ساخت فضاهای تفریحی مناسب سازی شده بیشتری در سطح استان باشیم. ‌

شایان ذکر است در این مجموعه تفربحق تمامی فضاها اعم از ورودی ها، فضای بهداشتی، آلاچیق ها و سکوها و... و. قابل دسترسی مناسب می باشند و در مجموعه فوق فضاهای جهت حضور سالمندان و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی تعبیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد