پیام تبریک و قدردانی مدیرکل بهزیستی مازندران از همکاران این اداره کل در پی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت کسب رتبه برتر بهزیستی مازندران در جشنواره شهید رجایی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ در این پیام آمده است:

همکاران گرانقدر؛ 
 کسب رتبه برتر توسط اداره کل بهزیستی مازندران در جشنواره شهید رجایی حاصل خدمت‌گذاری دلسوزانه و تعهد فعالانه کلیه مدیران و کارکنان اداره کل بهزیستی مازندران از گلوگاه تا رامسر و فعالیت کلیه مراکز زیر مجموعه است که این موفقیت مایه امید و اعتماد مردمی خصوصا جامعه هدف بهزیستی استان است که چشم به خدمت رسانی صادقانه بهزیستی استان دوخته‌اند.
بی‌تردید کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره‌ای که به‌نام شهید رجایی، شهید راه خدمت مزین شده است، آینده‌ای بسیار درخشان در روند فعالیت های این اداره کل در جهت ارایه خدمات بی وقفه و در خور توجه به جامعه هدف بهزیستی مازندران و شهروندان عزیز استان را نوید می دهد.
به همین مناسبت بر خود  لازم می‌دانم کسب این افتخار را به معاونین، مدیران، کارشناسان، پرسنل خدوم و پرتلاش اداره کل بهزیستی مازندران، انجمن ها، موسسات و مراکز غیر دولتی همیشه همراه با برنامه های بهزیستی و همچنین به خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تبریک عرض نمایم و از ایزد منان، برای همه همکاران گرامی که با عزم و تلاش خود این موفقیت را رقم زدند، سربلندی و سرافرازی مسالت نمایم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی شاهد تداوم موفقیت های روزافزون بهزیستی مازندران باشیم.
دکتر فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 88505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد