دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با مدیرکل بهزیستی استان

سکینه خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی مازندران با دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان دیدار و در خصوص تعاملات دوجانبه، توسعه و ترویج موضوعات فرهنگی در چارچوب سازمانی دو نهاد گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ در این دیدار دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی استان گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود تا عاملی برای رشد و توسعه فرهنگی کشور شود .

وی گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: همواره برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه و فراهم نمودن بستر مناسب برای مددجویان برنامه ریزی و تلاش می کنیم .

 در ادامه این دیدار در خصوص گسترش همکاری های فی مابین دو اداره کل خصوصا در زمینه های برگزاری جشنواره کتابخوانی برای مقیمان مراکز بهزیستی استان، مباحثی را مطرح کردند .

در پایان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت انجمن ها و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در ارائه خدمات در این بخش، آمادگی خود را بمنظور افزایش سطح همکاری ها اعلام داشت.

کد خبر 86216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد