نهاوند|برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان

در مراسمی باحضور مهندس نوری معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان همدان، آقای کلوندی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی نهاوند منصوب و از زحمات خانم سلگی در طول تصدی این جایگاه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، مهندس نوری معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در سخنان کوتاهی گفت: جایگاه مدیریت در سازمان بهزیستی باسایر ادارات و سازمانها تفاوت دارد، مدیریت در بهزیستی یعنی خدمتگزاری به این معنا که مدیر در تمام سطوح سازمانی بهزیستی باید ضمن تعامل با سایر دستگاه های فرابخشی به کارکنان و مددجویان حوزه تحت مدیریت همانند یک خادم در خدمت خانواده عمل نماید.

وی افزود: یکی از اهداف سازمان افزایش بهره وری در سازمان است، بهره وری به معنای واقعی کلمه، است و باتوجه به محدویت ها و منابع محدود سازمانی ضمن بالابردن بهره وری در همه حوزه ها و توجه ویژه به بخش مشارکتهای مردمی انتظار می رود ضمن تشکیل و فعال نمودن شورای مشارکتهای مردمی باحضور خیرین شهرستان در جهت بلابردن اهداف سازمان اقدام گردد.

در پایان این مراسم احکام صادره از طرف مدیرکل سازمان توسط معاونت پشتیبانی و منابع انسانی به روسای جدید و قبلی بهزیستی اعطاء گردید.

نهاوند|برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان

نهاوند|برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان

کد خبر 82362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد