شهرستان همدان |حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری در انتخابات انجمن ضایعه نخاعی

باحضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناسان انتخابات انجمن ضایعه نخاعی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان با توجه به برگزاری انتخابات انجمن ضایعه نخاعی همدان، اخوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری بهمراه مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناسان در این مراسم شرکت نموده و از نزدیک با تعدادی از توانخواهان دیدار نموده و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند و نشست مشترکی هم با مسیولین بهزیستی داشتند و نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان نیز برخی از مشکلات بهزیستی را عنوان نموده و خواستار کمک و تسهیلگری در این حوزه شدند.

 در ابتدا شیری مدیرعامل انجمن گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اعضای هیات مدیره ارائه نموده و درخواست مساعدت و همکاری از بهزیستی داشتند.

در ادامه نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان نیز ضمن تشکر از اعضای انجمن گفت: به لطف خداوند و پیگیری همکاران بهزیستی تمامی افراد تحت پوشش که ضایعه نخاعی هستند حق پرستاری دریافت می‌کنند و تلاش ما این است که ویژه تر به این افراد توجه شود و حتی در صورت عدم مراجعه حضوری توان خواهان به مشکلات آنها رسیدگی شود.

 نوروزی افزود: هیات مدیره جدید باید تلاش کنند تا از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی و امکانات سایر نهادها و افراد استفاده نموده و در بازتوانی اعضای مجموعه دقت نموده و تمام توان خود را به کار ببندند.

در پایان نیز رای گیری از افراد حاضر انجام شد و مجموعه جدید با نظارت کارشناسان بهزیستی معرفی گردید.

شهرستان همدان |حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری در انتخابات انجمن ضایعه نخاعی

شهرستان همدان |حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری در انتخابات انجمن ضایعه نخاعی

کد خبر 111302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد