برگزاری اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بهزیستی

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بهزیستی به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و حضور آنلاین روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و معاونین و مسئولین ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بهزیستی به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و حضور آنلاین روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ، معاونین و مسئولین ستادی در سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکیل ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی ، برنامه های پیشنهادی از سوی معاونت ها ، حوزه های مختلف و ادارات بهزیستی شهرستانها ارائه و در پایان ضمن بررسی و بحث و تبادل نظر در خصوص نقطه نظرات ارائه شده ، برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته بهزیستی توسط مدیر کل بهزیستی استان و رییس ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی جمع بندی گردید .

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان ، در این جلسه با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهسازی خدمات و فعالبت ها  به عنوان اولویت برنامه های هفته بهزیستی اظهار داشت : هفته بهزیستی فرصت بسیار ارزشمند و خوبی است تا بتوانیم ازطریق تبلیغات محیطی ، رسانه های جمعی ، فضای مجازی و بهره گیری از تریبون های اجتماعی و فرهنگی نظیر میز ارتباطات مردمی و نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان از ظرفیت این مناسبت برای معرفی فعالیت ها و اقدامات سازمان بهزیستی به عموم بهره ببریم .

جهانشاهی در ادامه بر ضرورت برگزاری  هرچه باشکوهتر برنامه های هفته بهزیستی و همکاری و هماهنگی کلیه واحدهای استانی و شهرستانی  در اجرای  این برنامه ها تاکید کرد. .

کد خبر 82299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد