شهرری| برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی معابر و اماکن عمومی

جلسه ستاد مناسب سازی معابر و اماکن عمومی بخش کهریزک به ریاست بخشدار کهریزک و دبیری اداره‌ بهزیستی شهرستان ری در سالن اجتماعات بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور نمایندگان ادارات تابعه بخش کهریزک و نمایندگان انجمن معلولین شهرری با هدف بررسی دستورالعمل های قانون جامع معلولین و استفاده جامعه هدف از اماکن عمومی برگزار گردید.
 
هادی بادلی بخشدار کهریزک در این جلسه با اشاره به لزوم دسترس پذیری ادارات برای افراد کم توان به انجام موارد مناسب سازی تاکید داشت.

در ادامه فاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری به وضعیت جامعه آماری معلولین و همچنین روند جامعه به سمت افزایش سالمندی در سال‌های آتی به قوانین و ضوابط لازم الاجرای مناسب سازی معابر و اماکن پرداخت و بر پیگیری عدم اجرای قوانین مناسب سازی اماکن و معابر پرداخت و بر پیگیری عدم اجرای قوانین مربوط به معلولین که از وظایف ذاتی سازمان بهزیستی است اشاره کرد.

شایان ذکر است، در پایان جلسه نمایندگان انجمن معلولین و ادارات تابعه نقطه نظرات خود را بیان داشته و برای سهولت در اجرای مناسب سازی برگزاری هر ۴۵ روز یک بار جلسه مناسب سازی برای پیگیری و بررسی موارد مطروحه اشاره شد.

کد خبر 81817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد