اولویت بهزیستی در گام اول بازپیوند کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به خانواده خود است

با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تعامل دو جانبه جهت رفع مشکلات موجود ، نشستی با مسئولین و پرسنل موسسات فعال در حوزه نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست در حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تعامل دو جانبه جهت رفع مشکلات موجود ، نشستی با  مسئولین و پرسنل موسسات فعال در حوزه نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست در حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و کارشناسان این حوزه همراه بود ، چالش ها و مسائل خانه ها و فرزندان بررسی و راهکارهایی در این خصوص ارائه شد .

حسن ترکمانی تعداد موسسات فعال در استان در حوزه نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست را ۳ موسسه عنوان کرد و افزود : با توجه به تعالیم اسلام و فرهنگ ایرانی ، اولویت بهزیستی در گام اول بازپیوند کودکان به خانواده خود است .

معاون امور اجتماعی بهزیستی هرمزگان اضافه کرد : بهزیستی در گام بعد پیگیر ورود فرزند به خانواده جایگزین و خویشاوندان خواهد بود .

ترکمانی تصریح کرد : در گام سوم ورود به فرزندخواندگی یا به صورت موقت و در نهایت اگر سه گام قبلی فراهم نبود ورود به مراکز نگهداری است.

وی در پایان خواستار افزایش تعامل دوجانبه و جلب همکاری سایر دستگاههای مرتبط در راستای حمایت های موثر از فرزندان و تاکید بر حمایت فرزندان در کانون خانواده شد.

کد خبر 81752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد