کمیته بررسی پرونده های متقاضیان فرزند خواندگی برگزار شد

کمیته فرزندخواندگی با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای کمیته برگزار شد که طی این جلسه پرونده های متقاضیان بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه این جلسه یکی از وظایف سازمان بهزیستی را فراهم کردن امکان ثبت نام فرزند خواندگی برای متقاضیان فرزند اعلام کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور تحت شمول مقررات قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست، به واگذاری سرپرستی تعداد قابل توجهی از کودکان بی سرپرست و فرزند دار شدن بسیاری از خانواده ها، از طریق سیستم فرزندخواندگی اقدام نموده است.

وی یکی از اقدامات ارزشمند سازمان بهزیستی درسال های اخیر را راه اندازی سامانه فرزند خواندگی دانست و درباره درخواست فرایند فرزندخواندگی و ثبت درخواست‌ها از سوی خانواده‌ها اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام فرزند خواندگی که دارای شرایط لازم برای ثبت این درخواست بوده و مدارک مورد نیاز را نیز دارا می باشند، می توانند به سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی، به آدرس adoption.behzisti.net  مراجعه و پس از پر کردن فرم های مربوطه، برای ثبت نام فرزند خواندگی و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند. 
مدیر کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: پس از ثبت‌ نام اولیه متقاضیان، در مرحله بعدی اطلاعات به کارشناسان مربوطه انتقال می‌یابد تا مراحل بعدی اعم از مباحث مددکاری و اقدامات مربوطه صورت پذیرد.
شایان ذکر است در سامانه فرزند خواندگی، فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می شود.

کد خبر 80351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد