پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

امروزه در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان نقش آفرینی کند. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، با تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین و ارتباط بین سازمانی بر مبنای احساس تعهد در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد.

یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها،سازمانها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی است و نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز “ارتباطات و روابط عمومی” بیانگر اهمیت این ارتباط در مناسبات انسانی و اجتماعی دنیای امروز است.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های یکایک تلاشگران عرصه روابط عمومی ، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌ بهزیستی کشور و استان ها که با هم اندیشی ، مهرورزی و ابتکار و امید با فعالیت شبانه روزی و بدون هیچ چشم داشتی در جهت انجام رسالت خطیر خود گام برمی دارند،تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه خداوند حکیم،سلامتی، بهروزی و پیروزی روز افزون خواستارم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 79672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد