جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است، گفت: سازمان بهزیستی کشور پیشرو و پرچم دار در حوزه پیشگیری از اعتیاد است و در سال های گذشته اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد.
وی آسیب های اجتماعی را متنوع دانست و افزود: در جوامع امروزی با توجه به تنوع و گستردگی آسیب های اجتماعی باید برنامه ریزی بر اساس منطقه انجام شود تا بتوان به موفقیت دست پیدا کرد.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اعتیاد بیماری مزمن و پیچیده است، اعتیاد به موادمخدر را زمینه ساز رواج آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: سامانه رصد آسیب های اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده که اطلاعات آن بسیار دقیق است و می توان در برنامه ریزی ها از آن استفاده کرد.
شایان ذکر است ؛ در این جلسه اعضای شورا گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند و از اعضای کمیته با ارایه لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 75583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد