اجرای نمایش صحنه‌ای «ازدواج مبارک» با هنرمندی هنرمندان خراسان شمالی

همزمان با اولین روز از آغاز به کار ششمین جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت کاسپین، دومین نمایش و تئاتر افراد دارای معلولیت تحت عنوان «ازدواج مبارک» از خراسان شمالی به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سلیمه ذبیحی کارگردان تئاتر «ازدواج مبارک» از استان خراسان شمالی درباره این نمایش که با هنرمندی افراد دارای معلولیت این استان در ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر دارای معلولیت به روی صحنه رفت، گفت: نمایش «ازدواج مبارک» درواقع تئاتر عروسکی خیمه‌شب‌بازی مبارک بود که با اجرای سه عروسک‌گردان، ۲ مرشد و یک نوازنده به روی صحنه رفت.
وی افزود: این نمایش به موضوع مشکلات جوانان در امر ازدواج پرداخته و موضوع اصلی این تئاتر در رابطه با مشکلات ازدواج در جامعه است.
کارگردان نمایش «ازدواج مبارک» خاطرنشان کرد: این جشنواره از لحاظ کمیت و کیفیت در شرایط خوبی برگزار شد و امیدواریم با استمرار این جشنواره‌ها و اهمیت دادن به افراد دارای معلولیت، این افراد بیش‌ازپیش دیده شوند.
ذبیحی بابیان اینکه باید به تئاتر این قشر از جامعه در استان خراسان شمالی توجه بیشتری شود، یادآور شد: افراد دارای معلولیت نیازمند توجه و دیده شدن هستند و باید در این بخش با توجه و اهمیت دادن به این قشر، آنان را وارد عرصه‌ی فرهنگ و هنر کرد.
وی سطح برگزاری این دوره از جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و بر استمرار این جشنواره‌ها و شکوفایی استعدادها تأکید کرد.

کد خبر 74389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد